GP Bahrajnu – podsumowanie.

Tak, jak głosi tytuł czas na podsumowanie trzeciej rundy zmagań królowej motosportu.

bahrain_flag_wallpaper-t2Źródło: http://www.hdwpapers.com

Bahrajn.

Przyznam szczerze, że po ostatnich dwóch wyścigach, nie liczyłam na fajerwerki i sensacje…jak bardzo się myliłam.

Tym razem skupię się wyłącznie na wyścigu. Sporo czasu minęło od takich emocji na torze.

Start.

Miałam wrażenie, że powrócił stary Felipe Massa, że przypomniał sobie, co to walka. Jego start był piorunujący, jakby jechał zupełnie innym bolidem niż wszyscy. Osobiście gorąco kibicuje przesympatycznemu Brazylijczykowi.

Rosberg „zamienił się” miejscem z Hamilton’em i tak dwie Srebrne Strzały pognały po kolejny triumf. Na chwilę obecną sytuacja przypomina tą z 2009 roku, kiedy to Brawn GP (kierowcy: Jenson Button i Rubens Barrichello) wydawał się być niedościgniony i genialny. Brawn zdobył wtedy mistrzostwo konstruktorów, a Button został mistrzem świata. Ciekawe czy w tym roku powtórzy to Mercedes? I kto będzie mistrzem: Rosberg czy Hamilton? (Obecnie w klasyfikacji prowadzi Rosberg).

Ogromną niespodziankę, przynajmniej dla mnie, sprawili kierowcy teamu Force India. Sergio Perez zajął trzecie miejsce! Przyznam, że cicho liczyłam na to, że na ostatnich okrążeniach wyprzedzi go Ricciardo. Kiedy już jesteśmy przy młodym Australijczyku…kolejny raz przed Sebastianem Vettelem…robi się bardzo ciekawie.

Myślę, że najbardziej emocjonującą…rzeczą? Zajściem? Była niezwykła rywalizacja pomiędzy kierowcami Mercedesa. Zero poleceń zespołu. Wyprzedzanie ” na gazetę”, nieustająca walka…kwintesencja Formuły 1.

Bernd Maylander (kierowca Safety Car) także musiał wyjechać na tor. Wszystko za sprawą Pastora Maldonado, który…troszkę…zbyt pewnie opuścił aleję serwisową. „Spotkał się” tam z niejakim Estebanem Gutierezzem… Poniżej, jak to wszystko wyglądało.

 

Maldonado został oczywiście ukarany: 10 sekund kary stop and go, a także przesunięcie o 5 pozycji do tyłu na starcie do następnego GP.

Mnie osobiście przypomniało to pewien, bardzo podobny, wypadek, w którym udział brał Mark Webber i Heikki Kovalainen, w Walencji.

 

Ok. Webber zrobił to zdecydowanie bardziej spektakularnie.

Na całe szczęście obydwaj kierowcy wyszli ze swoich wypadków, bez większych i poważniejszych urazów.

Wyścigu nie ukończyli kolejno: Adrian Sutil – w wyniku wypadku, Jean-Eric Vergne – w wyniku „odniesionym obrażeń” w wyniku wypadku…tego samego co Sutil, Marcus Erricson – z powodu wycieku oleju, Esteban Gutierrez – powodem był pokazany na filmiku wypadek i  niestety obydwaj kierowcy McLarena – Kevin Magnussen i Jenson Button. Przyznam się, że tego ostatniego, jest mi szczerze szkoda. Button to naprawdę dobry i utalentowany kierowca – niestety, jak widać, gdy bolid zawodzi, kierowca nie jest w stanie nic na to poradzić.

A podium? Dwa pierwsze miejsca, patrząc na ostatnie wyścigi, nie są żadnym zaskoczeniem. Na pierwszym miejscu zameldował się Lewis Hamilton, na drugim jego partner z teamu – Nico Rosberg. Trzecie miejsce jest jednak swojego rodzaju niespodzianką: Sergio Perez z Sahara Force India.

dms1406ap290Źródło: http://www.formula1.com

Jeden z najbardziej pasjonujących wyścigów, które mogłam oglądać. Czekamy na więcej Panowie!!

Przyznam się szczerze, że pisałam ten post dwa dni. Wczoraj dopadła mnie niemoc twórcza. Walczę z egzaminem na prawo jazdy (już dwa razy nie zdałam części teoretycznej…).

Mam mnóstwo pomysłów na bloga. Myślę o stworzeniu całego cyklu postów o mojej drugiej miłości. Tak moje życie, to nie tylko Formuła 1. Mam swoje miejsce na ziemi, którym jest Paryż. Będę rady, wskazówki, moje ulubione adresy i wiele innych ciekawych rzeczy 😉

Zobaczymy, kto to polubi 😉

Ciao ;*

Skomentuj

Anna Saccone Joly

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Zoella | Beauty, Fashion & Lifestyle Blog

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Na Marginesie Życia

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Moje Malinowe Love

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Normalnaya

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Comments for MDV Style | Street Style Magazine

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Kristine Ullebø

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Juliette in Wonderland

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Julia Nessa ♥

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Secondhand Dandy

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

FROM SKY ON HEELS

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

GALLA.

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

hardcandeeeLilli

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Beauty Fashion Shopping

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Be The One

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

