T-shirt z Bahabay. Inny świat.

Wiem. Pojawił się mały przestój na blogu. Czasami i tak bywa w naszym życiu. Najpierw był brak weny twórczej, potem kolejne sprawy do załatwienia przed wyjazdem…a następnie (jakby wszystkiego było mi mało) dopadło mnie przeziębienie. Po prostu nie miałam siły, żeby usiąść i „sklecić do kupy” jakiś logiczny tekst. Może teraz mi się uda.

Będzie krótko. Jak na moje możliwość – super krótko.

Koszulka z poniższego postu i z poniższych zdjęć pochodzi z internetowego sklepu Bahabay. Markę znalazłam na Instagramie…i przyznaję się – dość długo czyhałam na zakup. TAK!! Za koszulkę zapłaciłam SAMA. Niach niach. Taki przekąs w stronę blogerek „modowych”. Jestem „biedną” i nieznaną blogerką. Marki ze mną nie współpracują. Mam w szafie kurtkę, które ma 10 lat…ups. Zapędziłam się. xD

Fakt. Blogerką „modową” nigdy nie zostanę. Podziwiam dziewczyny, że potrafią tak się szczerzyć do aparatu i przyjmować kolejne pozy. To kategorycznie nie jest dla mnie.

Ale wracając do koszulki. Dlaczego taki motyw? Jeżeli ktoś czytał mojego bloga wcześniej wie, że byłam właścicielką uroczego królika o imieniu – Gizmo. Niestety. Prawda o tym, że te małe stworzonka potrafią naprawdę poważnie zachorować…dotknęła mnie z ogromną siłą. Gizma nie ma ze mną już rok. Choroba postępowała w zawrotnym tempie. Zrobiłam wszystko, żeby jak najmniej cierpiał. Walczyłam. Nie udało się.

I chociaż królik na koszulce…wygląda zdecydowanie inaczej, to napis, który na niej widnieje też ma swoje znaczenie. Może dla niektórych z Was zabrzmi to dziwnie: mówię o króliku, jak o członku rodziny…(tylko czy nie traktujecie tak swoich pupili?) Ale tak właśnie było. Wierzę jednak, że on jest teraz gdzieś…w innym świecie…i pewnie jest równie nieznośny. 🙂

Tak właśnie wygląda krótka opowieść o tym, dlaczego to ta, a nie inna koszulka.

20150810_102749 20150810_102832 20150810_102915Zdjęcia wykonane przez mamę, podczas wakacji w Chorwacji.

Koszulka jest wykonana z przyjemnego materiału. Wyprodukowana w Polsce, co dodatkowo zachęciło mnie do zakupu. Do koszulki dołączony był oryginalny wieszak. Nie wiem, czy zdążę przed moim wyjazdem, ale chyba nie jest to ostatnia rzecz na jaką się skusiłam.

?

Moim osobistym zdaniem koszulka świetnie pasuje do motywu podróżowania. Dlaczego? Another world. Podróżujemy. Odwiedzamy inny świat. Nowe miejsca. Dodatkowym plusem jest materiał (tak, powtarzam się) – przyjemny w dotyku, miękki, nie gniecie się!! Koszulka przeżyła 22 godziny podróży. Wysiadłam i nie miała, ani jednego zagniecenia. Kontakt ze sklepem naprawdę przyjemny, szybki i łatwy.

?

Obiecuję – sobie i Wam – że nie doprowadzę już do takiego przestoju. Planuję post o podróżowaniu samolotem (bo to środek lokomocji, który jest mi chyba najbliższy), ale także post a propos mojego wyjazdu/wyprowadzki. Dlaczego Paryż? Dlaczego taka szkoła językowa? Dlaczego nie studia?! Zostało mi tylko 14 dni do wylotu.

Najbliższe dwa tygodnie, nie będą najprostsze. Czeka mnie jeszcze trochę biegania i załatwiania ostatnich spraw (jak na przykład odbiór paszportu, czy wizyta u lekarza), ale też zakupy, najpotrzebniejszych rzeczy.

Dopada mnie też „przedwyjazdowy” stres. Ale nie wybieram się na koniec świata. Przecież zawsze mogę wrócić. Ale na razie nie dopuszczam do siebie takiej myśli. Jadę tam, żeby spełniać marzenia.

Do zobaczenia!

Skomentuj

Anna Saccone Joly

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Zoella | Beauty, Fashion & Lifestyle Blog

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Na Marginesie Życia

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Moje Malinowe Love

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Normalnaya

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Comments for MDV Style | Street Style Magazine

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Kristine Ullebø

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Juliette in Wonderland

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Julia Nessa ♥

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Secondhand Dandy

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

FROM SKY ON HEELS

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

GALLA.

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

hardcandeeeLilli

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Beauty Fashion Shopping

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Be The One

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

