Święta i Sylwester w Paryżu – małe podsumowanie roku 2015.

Miałam się pojawić między świętami, ale w zasadzie odpoczynek od siedzenia przed laptopem bardzo mi się przydał. Tym bardziej, że spędziłam cały ten czas w towarzystwie moich rodziców. I mogę z ręką na sercu powiedzieć: to były jedne z najlepszych świąt Bożego Narodzenia w moim życiu. Pierwsze na obczyźnie (o moich rozterkach i niezliczonych problemach m.in. z założeniem konta w banku, rozpiszę się w osobnym poście.)

Rodzice są już gdzieś w okolicy domu, gdy piszę ten post. I nie powiem, żeby nie było mi ciężko się z nimi żegnać. Jednak za miesiąc mam zamiar (a także muszę – ze względu na aparat ortodontyczny) – odwiedzić Polskę i dom 🙂

A dzisiaj – słów kilka o moich świętach i Sylwestrze. Spełnianiu marzeń, zakupach…no i małe podsumowanie minionego roku. Będzie mniej treści więcej zdjęć (w trakcie pisania trochę się to zmieniło… :P). Z góry przepraszam za jakość niektórych z nich. Mój telefon potrafi zrobić piękne zdjęcia w ciągu dnia, jednak gdy jest już ciemno, zaczyna się robić nieco kapryśny.

Zacznę od świąt. Rodzice przyjechali do mnie 24 grudnia. O 8 rano. Niemalże wyrzucając mnie z łóżka. Przywieźli ze sobą…wszystko. Naprawdę wszystko! Karpia (już usmażonego…), barszcz, kapustę z grzybami…i oczywiście choinkę. Mama pomyślała nawet o obrusach. Przypominam sobie moją minę, gdy zobaczyłam ile ze sobą przywieźli. Sprowadzili mi dom do Paryża. I trochę ciężko, nawet teraz, opanować łzy szczęścia. Każdemu życzę takich rodziców!

20151224_130320[1] 20151224_130330[1]

Zahaczmy na chwilę o temat zakupów. Jak to zwykle bywa, gdy moja mama przyjeżdża do Paryża…ona znajduje coś dla siebie, ja wychodzę z niczym xD Nie skłamię, jeżeli powiem, że od dwóch lat szukałam idealnej torebki. Nie. Nie będzie fanfar. Nie kupiłam niczego od znanego projektanta. Zostałam przy Parfois. Osobiście uważam, że wydanie 450 euro na torebkę np. od Furli…podczas gdy model niczym szczególnym się nie wyróżnia (ok, marka…), jest trochę…bezsensu? Zresztą, przeze mnie przemawia skąpstwo. Niestety tak to trzeba nazwać. Zastanowię się 20 razy zanim coś kupię. Tym samym zamiast wydawać setki euro, kupiłam torebkę z Parfois za 35 euro. I jest idealna.

Odbiegłam trochę od tematu głównego. Myślałam, że po spędzeniu świetnych świąt, raczej ciężko będzie mnie zaskoczyć. A jednak. Jednym z moich marzeń było spędzenie Sylwestra na Polach Elizejskich. Oczywiście obchody w tym roku w Paryżu były nieco skromniejsze, ze względu na wcześniejsze ataki, ale to nie powstrzymało ludzi przed wyjściem na ulicę. Na Polach Elizejskich było po prostu czarno od ludzi! Świetna atmosfera. Wspólne odliczanie. Obcy ludzie składający sobie życzenia. Wszyscy uśmiechnięci. I niesamowity pokaz „audiowizualny” na Łuku Tryumfalnym.

20151231_234759[1] 20151231_231453[1]

A poniżej wstawiam kilka zdjęć z ostatnich dni 🙂

20151226_184636 20151229_181708 20151229_181728 20151230_121719 20160101_133958Nie mam pojęcia dlaczego to zdjęcie wyszło takie prześwietlone…nie. To nie śnieg. 😀

Podsumowanie roku 2015. Dlaczego zostawiłam to na koniec? „Nie zrobisz osobnego postu, jak każda blogerka?” Ja nie jestem każda. Ale to już chyba wszyscy wiedzą.

Zostałam panią Magister. Spędziłam świetne wakacje. Spełniłam kilka swoich marzeń. Stwierdziłam, że spróbuję mieszkania w Paryżu i życia tutaj. Ścięłam włosy (co było chyba największą zmianą).

moianne_fullPodobno to są najlepsze zdjęcia z mojego konta na Instagramie z minionego roku 😉

„Nowy rok, nowa ja”? To do mnie nie pasuje. Pozostaję tą samą Anią. Chociaż mam jedno mocne postanowienie: stać się mniej aspołeczna. Wrócić do częstego uśmiechania się i czerpania radości z najmniejszych rzeczy. I może w końcu…po tylu latach – uda mi si uwierzyć w siebie. Bo tego najbardziej mi brakuje.

Życzę Wam, raz jeszcze – wszystkiego najlepszego w tym Nowym Roku. Spełniajcie swoje marzenia – nawet te, które wydają się niemożliwe. Mi może w poniedziałek uda się znowu zrobić coś niezwykłego. Trzymajcie kciuki. 🙂

Widzimy się niebawem, przy kolejnym poście 😉

One comment

  1. Super, bardzo fajne podsumowanie, szczęśliwego nowego roku!

Skomentuj

Anna Saccone Joly

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Zoella | Beauty, Fashion & Lifestyle Blog

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Na Marginesie Życia

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Moje Malinowe Love

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Normalnaya

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Comments for MDV Style | Street Style Magazine

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Kristine Ullebø

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Juliette in Wonderland

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Julia Nessa ♥

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Secondhand Dandy

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

FROM SKY ON HEELS

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

GALLA.

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

hardcandeeeLilli

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Beauty Fashion Shopping

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Be The One

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

