Krótka notatka z Paryża: czyli co słychać w „wielkim świecie” i u mnie?

Trochę mi ostatnio zajęło to, żeby w końcu usiąść i coś napisać. Spędzałam w minionych tygodniach sporo czasu przed komputerem i miałam go szczerze dość. Dzisiaj przewiduję trochę tekstu i zdjęcia z ostatnich tygodni. Zabiorę Was na małą „zdjęciową” wycieczkę po Paryżu.

Nie było mnie. Znowu. Zdecydowanie bardziej aktywna jestem na Facebooku i Instagramie niż tutaj. Niestety tak się czasem dzieje. Przyznam Wam się szczerze, że mam trochę na głowie. Chyba czas jutro wybrać się w jakieś spokojne miejsce, usiąść i wszystko przemyśleć. W przyszłym tygodniu czeka mnie egzamin i muszę wyczyścić głowę, żeby móc całkowicie się na nim skupić.

Tak. Nadal szukam pracy i mieszkania (i powiem Wam, że już nie wiem, która rzecz jest gorsza…). Przedłużam swój pobyt w szkole do końca kwietnia, a potem…no właśnie. Tutaj na razie pozostawiam wielokropek. Niestety nie zawsze wszystko idzie po naszej myśli. Na razie robię wszystko, żeby zostać tutaj do końca czerwca. Taki jest plan. Przynajmniej na chwilę obecną.

Ale dosyć tego, bo albo znowu zacznę się denerwować, albo zbierze mi się na płacz – gdzie ani jedna, ani druga rzecz nie są teraz odpowiednie.

Jednak mówiąc zupełnie ogólnie – u mnie wszystko w porządku. Żyję, nie kaszlę, nie pluję. Chodzę do szkoły, zajmuję się dziećmi…i nadal łapie promocje.

Trochę ostatnio pochodziłam. Pospacerowałam po Paryżu bez mapy, bez GPSa. Polecam!! Odkryłam kilka uroczych uliczek, ukrytych miejsc. Korzystałam z wolnego czasu na tyle ile mogłam. Jak pewnie wiecie (albo większość z Was wie) w Paryżu odbył się także Fashion Week. Nie, nic nie udało mi się sfotografować, ale to pewnie dlatego, że omijałam szerokim łukiem miejsca, w których odbywały się pokazy. A teraz wszystko wraca do normy – instalacje znikają z parków, bo często właśnie tam odbywały się pokazy. Zniknęli modnie ubrani ludzie, i niezliczona ilość taksówek. Ale za to turyści nadciągnęli.

Ostatni weekend spędziłam naprawdę spokojnie, chociaż zrobiłam prawie 25 km. Oczywiście nie mogło zabraknąć mojego małego pluszowego towarzysza, który cierpliwie (pomimo strasznego wiatru, który starał się go przewrócić) pozował do moich zdjęć. I ponownie wywołał uśmiech na twarzach przechodniów. Nawet policjantów. Chyba koniec tego mojego gadania na dziś. Zostawiam Was ze zdjęciami i niebawem wrócę z kolejnym postem. Ten o tym: „jak zaplanować wyjazd do Paryża?” będę musiała podzielić: jest kilka istotnych kwestii, które trzeba dokładnie omówić, a wolę do tego przysiąść i naprawdę Wam pomóc.

A widzę, że post musi powstać szybko – w Paryżu pojawia się ostatnio coraz więcej turystów, więc sezon chyba się rozpoczyna. Dzisiaj przywitała mnie piękna słoneczna pogoda i ciepło! W końcu czuć, że wiosna naprawdę się zbliża. A ja już nie mogę się doczekać.

 

20160227_115833 20160227_120736 20160227_122851 20160227_123821 20160227_123907 20160228_122740 20160228_123941 20160228_131701 20160303_173045 20160303_174102 20160304_172339 20160306_155113

A na koniec – niech stracę – Mała Paryżanka we własnej osobie 😉

20160227_111725

Uciekam od Was, aż sama się dziwiąc, że tak szybko stworzyłam dziś post, i że nie zalałam Was potokiem słów i zdań. Ale szykujcie się – post o wyjeździe turystycznym do Paryża – na pewno będzie dłuższy.

Do zobaczenia! Udanego weekendu!

Skomentuj

Anna Saccone Joly

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Zoella | Beauty, Fashion & Lifestyle Blog

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Na Marginesie Życia

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Moje Malinowe Love

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Normalnaya

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Comments for MDV Style | Street Style Magazine

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Kristine Ullebø

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Juliette in Wonderland

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Julia Nessa ♥

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Secondhand Dandy

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

FROM SKY ON HEELS

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

GALLA.

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

hardcandeeeLilli

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Beauty Fashion Shopping

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Be The One

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

