Wieści z paryskiego frontu – czy w Paryżu jest bezpiecznie?

Oczywiście dorzucam małą francuską propozycję muzyczną 😉

Miło mi Was znowu powitać. Święta się skończyły, ja odpoczęłam po egzaminie i mam głowę pełną pomysłów – także tych na bloga. Zapowiadałam już jakiś czas temu post na temat zorganizowania wyjazdu do Paryża – co, za ile, gdzie i w ogóle. Niestety, kiedy tylko usiadłam i zaczęłam zapisywać najważniejsze – z mojego punktu widzenia – informacje…mogłabym wydać encyklopedię. Post będę musiała podzielić. Chcę opisać rzeczy dość szczegółowy, żeby informacje były przejrzyste i zrozumiałe. A do tego potrzeba czasu. Postaram się usiąść w piątek i weekend, podzielić wszystko, a potem coś stworzyć.

Dzisiaj kolejna porcja zdjęć z ostatnich dni. Wracam codziennie do pokoju dość późno i zazwyczaj po prostu nie mam ochoty na siedzenie przed komputerem. Ale tym razem się zmotywowałam.

A co u mnie? Żyję. I to chyba najlepsze określenie mojej obecnej sytuacji. I tak – zdecydowałam, że z końcem kwietnia wracam do Polski, do domu. Dlaczego? Po co? Na jak długo? To w osobnym poście. Jak w końcu uda mi się go stworzyć, a to niestety nie jest proste.

Obiecane zdjęcia i oczywiście kilka słów ode mnie.

Marzec to chyba początek sezonu turystycznego w Paryżu. Tak – pomimo wszelkich ataków terrorystycznych ludzie tutaj przyjeżdżają. Czy jest bezpiecznie? A czy gdziekolwiek teraz możemy czuć się w 100% bezpieczni? Owszem, sama odczuwam delikatny lęk, gdy korzystam z metra, ale nie mam innego wyjścia. Tak – na ulicach spotkacie policjantów, żandarmów, wojskowych. Chociaż podczas weekendu wybrałam się na Pola Elizejskie – nie zauważyłam nikogo – aczkolwiek musicie pamiętać, że wielu policjantów „spaceruje” w ubraniach cywilnych. Widziałam na własne oczy 😉

Turystów i wycieczek zorganizowanych pojawia się coraz więcej. Moim osobistym zdaniem, smutna prawda jest taka, że kolejny atak (oby nie!) może nastąpić wszędzie. Chodzi mi o Europę. Unikanie przez ludzi Paryża, ale podróżowanie po reszcie Francji, moim zdaniem wcale nie zapewnia tego, że jesteście bezpieczni. Z góry jednak zaznaczam – szanuję zdanie każdej osoby – jeżeli myślicie, że czulibyście się tutaj nieswojo – rozumiem. Aczkolwiek ja nie z tego powodu wracam do Polski, co myślę, jest istotną rzeczą do nadmienienia.

Ja jednak spaceruję, nadal opiekuję się dziećmi (z nimi także podróżuję metrem i autobusami) – życie w Paryżu toczy się dalej. Owszem zauważycie w metrze, że ludzie zaczęli się baczniej obserwować. Nie ma się jednak co dziwić. Osobiście – jak zawsze – gorąco zachęcam Was do odwiedzin miasta!

Nie przynudzam już dłużej i zostawiam Was ze zdjęciami.

20160312_125444 20160313_130933 20160318_163636 20160323_154029 20160327_140652 20160327_140807 20160327_140943 20160327_141111 20160327_141503

Oczywiście na koniec zapraszam Was na moje kanały społecznościowe, do których odnośniki znajdziecie po prawej stronie wpisu: FanPage i mój Instagram. Staram się korzystać częściej z tego nowego tworu, jakim jest Snapchat, ale dość nieporadnie mi to wychodzi. Jeżeli jednak ktoś jest zwolennikiem tej aplikacji to szukajcie po nicku: demoiselleanne.

I tak – w awatarze pojawiło się w końcu zdecydowanie bardziej aktualne zdjęcie 😉

Krótko, ale zawsze coś 😉

Widzimy się niebawem!

Skomentuj

Anna Saccone Joly

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Zoella | Beauty, Fashion & Lifestyle Blog

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Na Marginesie Życia

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Moje Malinowe Love

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Normalnaya

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Comments for MDV Style | Street Style Magazine

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Kristine Ullebø

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Juliette in Wonderland

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Julia Nessa ♥

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Secondhand Dandy

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

FROM SKY ON HEELS

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

GALLA.

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

hardcandeeeLilli

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Beauty Fashion Shopping

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

Be The One

Nie zawsze obiektywne spojrzenie na świat.

